Wednesday, August 24, 2011

美中不足

很耐没训到自然醒噜
今日 自然醒 感觉好好~
没念到今日要去边
只是顺其自然
肚子饿 就吃也咯
口渴 就饮水
想行街 就行街;)

 心情靓 扮靓靓~




 上车噜~ 街街嚕~
Photobucket Pictures, Images and Photos



Pavilion
Photobucket Pictures, Images and Photos


系market hall吃午餐..
Photobucket Pictures, Images and Photos 





Photobucket Pictures, Images and Photos
大雄打包佐snowflake系到吃
点知,有位小姐过黎话:Miss.. Here .... We .... ??
(我帮俱接话:No outside food here...)
N she replied : yes.
Lol~ 鱼爆~





Photobucket Pictures, Images and Photos

你睇我总吃得即开心:)






Photobucket Pictures, Images and Photos
Smoked Salmon



Photobucket Pictures, Images and Photos
Outfit of the day.
(大雄 keep complaint my blouse too sexy ! It was like a mosquito keep "eeeeeee~~eh~~" hahaha!!)



本来就好开心即一日
谁知道我电话荧幕 出现公司电话号码
依一刻 我知道一定没好也
好想唔接电话 但系唔得!闲佐~

PS: 唔知点解 你地会令我觉得好累~ 人长大佐 好多也都唔同佐.
有时唔系我唔想系屋企 而系 我好累!

No comments:

Post a Comment