Monday, August 22, 2011

The Day with The Gang (美丽之最/友谊)

一早 7点 起身
打开 窗口 依个 就系美丽之最


(感觉好好)


也都没吃就迫不及待 去打波?


你睇 俱地行的唧有型
一定系出黎行唧 哈哈


依滴埋系叫 "景"咯


黎返张Take 1


Take 2


Take 3 ?


依滴叫咩? 好似系甘


依个? 傻唧


依个?? 呆唧





热身 热身

















笑容 可以好简单 好自然


一步一脚印
四人重逢再一回








开波咯!!


战迹!


(虽然好难睇,但系我唔介意)


( i~ believe I can fly ~ I believe I can touch the sky~)
依个系 饿到 傻佐 哈哈哈

终于可以吃噜


Meggie goreng tak mau sayur, pedas pedas.


Meggie goreng BIASA + pedas pedas.

打完球当然是 游返个靓水;)











俱地话:你好肥啊~ !(◎_◎;)








依位啊靓~ 我可以似你吗?
有美到咯~





什么样哦

一年半载没见了
我地又返回以前
虽然大家 都经历过好多也
但 最终 我地又见面
难得 即系 大家假期都不一样 但 可以 你让我让 :)
喜欢甘样即感觉
依次没有太多准备
但可以简简单单 可以好享受
多谢 你们又再系依次即旅期增加一点点 回忆;)
爱你地
期待下一个旅程;)

PS: I love BEACH !!!

No comments:

Post a Comment