Sunday, June 24, 2012

朋友 经常问我 点解礼拜你都做工既?
冇点解 因为我既工作没有假期 只自己放假
对我梨讲 唔系勤力 可能我已经习惯 以前既工作想放假都好难 日日做足12粒钟 有时总OT
依家 其实我懒佐 好多好多
因为我整日 除了 坐,坐,坐都系坐
我就就好似变佐个废人
兢我既咯油会越坐越大

难得爹地 妈咪 去佐dinner
我就去Vivahome行行
坐低吃也
点不知 想行入间餐厅先发现原来我钱包冇钱 真阴公 呵呵
快滴掉头走去咁钱

 Steam Room dinner
蒸心
Appetizer

Celery Apple

Lettuce

Steam Soup Red Apple

晚餐完成
返屋企噜
(再强调一次,我唔系 中国妹 更加唔系 日本人. 我系 马来华侨+泰)
死猪头!你唔好再话我系日本人!

我钟意紫色 灯色靓. 系我影得唔靓嗟

我已经慢慢习惯 唔拆两条Elastic吃也喇
本应每次吃也都要拆
但系我唔拆!
真系好麻烦
妈咪话我拿梨烦!

No comments:

Post a Comment