Sunday, June 17, 2012

父亲节啊 ! 
我差滴就忘记 哈哈 (无心)
爹地 父亲节快乐啊~ 爱你啊~


最近我身边发生佐一件 好另人感触既事
-Y小姐 A先生-

Y同A曾经 相爱过 但因某滴原因而分开
然后Y之后交过几个男友 直到Y觉得 遇到一个可以交托终生幸福既
但可惜 结婚后 性情大变 之后等离婚 
你万万都无念到 A其实一直都等紧Y
Y兜兜转转佐10多年 A仍然等Y
直到最近 Y同A 终于系埋一起喇
A原来一直守护在Y身边
Y做佐个幸福小女人 

我好好奇原来系依个世纪 总有滴甘既人
真系绝种咯 ~
有时缘份没到 有时时机唔岩 有时阴差阳错 有时小小误会 
都会造成大大既错误

所以我爱我爹地 因为我地相爱多年 ;) 
唔知有没人 等紧我多年 哈哈哈哈哈 
日斗 系钟意发白日梦唧喇


其实简简单单最好
我唧生活一切都变得好简单
简直只有吃饱训 吃饱训 :D

No comments:

Post a Comment